Standardele de Analiză de Business, o lectură necesară pentru Managerii de Proiect – Episodul 1 din 3

One Response

  1. Marius Gaitan, PMP says: October 30, 2015 at 7:50 am

    Analiza de Business este strans legata de “procese”. Viziunea prin procese este o filozofie care a apărut la începutul anilor 1990, ca urmare a creșterii complexității și operațiunilor distribuite create de globalizare. Viziunea prin procese a întreprinderii a furnizat companiilor, o cale puternica de a-si standardiza modul în care acestea lucreaza, avand ca rezultat obținerea de reduceri semnificative ale costurilor.
    Toate organizațiile de azi folosesc o serie de procese. Organizațiile manufacturiere creaza produse tangibile ( masini, electrocasnice … etc.) iar alte organizații creaza produse “intangibile”, sau servicii cum ar fi educația, sănătatea, informațiile și serviciile financiare.
    Astfel, organizațiile creaza și furnizeaza valoare, sub forma unor produse sau servicii, pe care le oferă consumatorilor sau a altor organizații. Cu toate acestea, indiferent de tipul de organizare, produsul sau serviciul este creat printr-o succesiune de sarcini sau activități care au un set de intrări pe care le convertesc în rezultatul dorit. Cunoasterea cat mai exacta a cerintelor din cadrul acestei succesiuni logice poate asigura intrarile optime pentru obtinerea rezultatelor dorite. Dezvoltarea instrumentelor si tehnicilor de colectare si management a cerintelor si standardizarea modului de analiza a acestora este o cerinta majora, care a ajuns sa decida invingatorii din intreaga economie mondiala.

    Rating: 5.0. From 2 votes.
    Please wait...
    Marius Gaitan, PMP says:

    Analiza de Business este strans legata de “procese”. Viziunea prin procese este o filozofie care a apărut la începutul anilor 1990, ca urmare a creșterii complexității și operațiunilor distribuite create de globalizare. Viziunea prin procese a întreprinderii a furnizat companiilor, o cale puternica de a-si standardiza modul în care acestea lucreaza, avand ca rezultat obținerea de reduceri semnificative ale costurilor.
    Toate organizațiile de azi folosesc o serie de procese. Organizațiile manufacturiere creaza produse tangibile ( masini, electrocasnice … etc.) iar alte organizații creaza produse “intangibile”, sau servicii cum ar fi educația, sănătatea, informațiile și serviciile financiare.
    Astfel, organizațiile creaza și furnizeaza valoare, sub forma unor produse sau servicii, pe care le oferă consumatorilor sau a altor organizații. Cu toate acestea, indiferent de tipul de organizare, produsul sau serviciul este creat printr-o succesiune de sarcini sau activități care au un set de intrări pe care le convertesc în rezultatul dorit. Cunoasterea cat mai exacta a cerintelor din cadrul acestei succesiuni logice poate asigura intrarile optime pentru obtinerea rezultatelor dorite. Dezvoltarea instrumentelor si tehnicilor de colectare si management a cerintelor si standardizarea modului de analiza a acestora este o cerinta majora, care a ajuns sa decida invingatorii din intreaga economie mondiala.

    Rating: 5.0. From 2 votes.
    Please wait...
  2. Subscribe to comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *